Ølen Betong - hjem

Opning av Rv 580 Hop-Midtun i Bergen 17. desember

Ølen Betong AS leverte 9500 m² isolerte veggelementer til vann- og frostsikring av tunnelene. En brannsikrende løsning som øker trafikksikkerheten og kjøregleden. I tillegg er det levert betydelige mengder med rør og kummer til prosjektet. Disse er prefabrikkert på fabrikken i Ølensvåg og transportert på vogntog opp til anlegget.

Publisert: 17.12.2002

Tunnelåpningen

Elementene ble produsert ved Ølen Betong sin elementfabrikk i Sveio. Leveransene ble utført i 2 båtlaster fra Mølstrevåg til Bergen. Videre transport frem til anlegget ble utført med spesialbil (semi). Entreprenør for elementprosjektet var Statens Vegvesen Tunnelproduksjon. Les prosjektomtalen i BA Lyst og pent innvendig
Statens Vegvesen skriver på sine nettsider:
Tirsdag 17. desember kl. 1200 vil Statens vegvesen opne Rv 580 Hop-Midtun inkludert fire felt på Sjølinjen. Vegdirektør Olav Søfteland vil overlevere nyvegen, som ei tidleg julegåve til trafikantane. Seremonien vert i rundkøyringa mellom tunnelopningane på Nesttun. Hop-Midtun er ein ny veg som er bygt mellom Midtun og Søndre innfartsåre på Hop. Nyvegen følgjer den gamle jarnbanetraseen mellom Midtun og ned mot Birkeland kirke. Ved kyrkja er det bygt eit 90 m langt miljølokk som skal sikre samband mellom områda sør og nord for den nye vegen. Videre kryssar vegen elva og går rett inn i den 605 m lange Nesttuntunnelen til Kloppedalsmyren. Over Kloppedalsmyren går vegen i dagen i en 150 m lang strekning før han går inn i Hoptunnelen (750 m) som endar opp i eit stort kryss på Hop Her knytest vegen til Søndre innfartsåre og lokalvegsystemet på Hop. Den nye vegen mellom Hop og Midtun er 3,2 km lang. Samtidig etablerast eit samanhengande gang- og sykkelvegnett mellom vestsida og austsida av Nesttun.Når trafikken blir sett på nyanlegget, vil heile 28 km av eksisterande vegnett bli avlasta i større eller mindre grad. Dette gjev oss ein miljøgevinst langs desse vegane. Spesielt for Nesttun sentrum vil effekten være stor. Som ein del av miljøarbeidet ved veganlegget er det gjort omfattande tiltak for å skjerme naboane mot trafikkstøy. Det ferdige anlegget kostar om lag 325 mill.(2002-) kroner. Finansieringa skjer dels med midlar frå bompengeringen i Bergen og dels med ordinære riksvegmidlar.